CINX DialoogStarter

Wilt u écht weten hoe uw dienstverlening beter kan? Wilt u bijvoorbeeld uw klantenservice evalueren of proactief bij medewerkers de tevredenheid in kaart brengen? Met de CINX DialoogStarter krijgt u snel en eenvoudig antwoord op uw vragen. Vooraf of achteraf, intern of extern. Want veranderen begint met luisteren.

Wat is het?
De CINX DialoogStarter is een methodisch programma waarin externe doelgroepen, eigen afdelingen en zelfs complete organisaties korte open en/of gesloten vragen krijgen voorgelegd. Via feedbackrondes en de mogelijkheid om op de beste antwoorden te kunnen stemmen, levert de DialoogStarter van CINX verdiepende informatie voor verdere verbetering.

Met de DialoogStarter binnen de organisatie haalt u meer rendement uit het menselijk kapitaal. CINX begeleidt bij het informeren en betrekken van uw medewerkers en huurders en adviseert hoe u het beste gebruik kunt maken van hun denkkracht en ervaringen. Zo wordt uw organisatie getransformeerd naar een lerende organisatie, waarbij de kennis en innovatieve kracht van betrokkenen optimaal wordt benut.

Ga in gesprek!
De adviseurs van CINX hebben een uitgebreid track record in het ontwikkelen en implementeren van veranderstrategieën. Professioneel, maar altijd met oog voor de mens en de cultuur.

Meer informatie

 

Jacco Boon

T: +31 (0)10 3025 000
E: jacco.boon@cinx.nl

“Door de verfrissende en energieke aanpak van CINX 
is de samenwerking met onze klanten sterk verbeterd en hebben wij waardevolle inzichten gekregen voor het continu verbeteren van onze dienstverlening.”

» Lees het volledige verhaal van Ilse

Ilse Quevedo Mora

Afdelingsmanager ICMT Service en Telefoniebeheer, Franciscus Gasthuis & Vlietland

CINX Kracht door verandering