Weten hoe uw dienstverlening écht beter kan?

26 april 2018

Wilt u écht weten hoe uw dienstverlening beter kan? Wilt u bijvoorbeeld uw klantenservice evalueren of proactief bij medewerkers de tevredenheid in kaart brengen? Met de CINX DialoogStarter krijgt u snel en eenvoudig antwoord op uw vragen. Vooraf of achteraf, intern of extern.

De CINX DialoogStarter is een methodisch programma waarin uw doelgroepen korte open en/of gesloten vragen krijgen voorgelegd. Via feedbackrondes en de mogelijkheid om op de beste antwoorden te kunnen stemmen, levert de DialoogStarter van CINX verdiepende informatie voor verdere verbetering.

Zo haalt u maximaal rendement uit uw menselijk kapitaal en wordt de kennis en innovatieve kracht binnen uw organisatie optimaal benut. Want veranderen begint met luisteren.

Nieuwsgierig? Neem direct contact met ons op voor meer informatie!

Meer informatie

Meer informatie

 

Jacco Boon

T: +31 (0)10 3025 000
E: jacco.boon@cinx.nl
www.cinx.nl/dialoogstarter

Misschien vind je dit ook interessant?